ရွမ္းျပည္နယ္ေတာင္ပိုင္း ေတာင္ၾကီးျမိဳ႕ ျမိဳ႕နယ္ဓမၼစကူးလ္မ်ား ေရရွည္တည္တံ့ျပန္႕ပြားတိုးတက္ဖြံ႕ျဖိဳးေရးေကာ္မတီ

Friday, April 29, 2016

ရန္​ကုန္​ၿမိဳ႕ (၄) ျပည္​့ ဓမၼစကူးလ္​ညီလာခံတက္​​ေရာက္​ရန္​စည္​း​ေဝး







29.4.2016  ရွမ္းျပည္နယ္ေတာင္ျကီးျမိ ု ့
ျမိ ု ့နယ္ဓမၼစကူးလ္ေကာ္မတီ္ရံုးတြင္
ရန္ကုန္ျမိ ု ့ ၄ နွစ္ျပည့္ ဓမၼစကူးလ္ညီလာခံသို ့
တက္ေရာက္နိုင္ရန္ ေတာင္ႀကီးၿမိဳ႕ နယ္အတြင္း
ရွိဓမၼစကူးလ္ဌာနမ်ားမွ ဆရာေတာ္
သံဃာေတာ္မ်ား ဆရာ / မ မ်ား နွင့္
ျမိ ု ့နယ္ဓမၼစကူးလ္ေကာ္မတီအဖြဲ  ့၏
အလုပ္ရံုေဆြးေႏြးပြဲတက္ေရာက္မည့္သူမ်ားကို
အမ်ားသေဘာျဖင့္ ေရြးခ်ယ္ျခင္း၊
ညီလာခံသို ့ လိုက္မည့္လူဦးေရစာရင္း
ေပးပို ့ရမည့္ရက္ သတ္မွတ္ျခင္း၊
နိဗၺာန္ေစ်းတြင္ ေဒသထြက္ကုန္မ်ား
ဌာနအလိုက္ေပးပို ့မည့္ကိစၥ
ပစၥည္းထုတ္ပိုးျခင္းကိစၥမ်ားကို
ေဆြးေႏြးတိုင္ပင္ညိွနွိင္​းခဲ့ၾကပါသည္​။

လူမုန္​း (ဓမၼ​ေရာင္​စဥ္​)

​ေခါင္​း​ေဆာင္​မတင္​ထိုက္​သူ​ (၆) ဦး


ေခါင္းေဆာင္ မတင္ထုိက္သူမ်ား
***********************************************
“ဂဏန္း၊ ပုတ္သင္၊ ၀ါးပင္ ၊ ႏြားသုိး၊ လိပ္မ်ဳိး၊ ေခြးအ၊ ဤေျခာက္၀ နာယက မတင္ထိုက္။”

၁။ ဂဏန္း = လက္မ ေထာင္ျခင္း

၂။ ပုတ္သင္ = ေျပာသမွ် ေခါင္းၿငိမ့္ျခင္း

၃။ ၀ါးပင္ = ေလသင့္ရာ ယိမ္းတတ္ျခင္း

၄။ ႏြားသုိး = ႐ွဴး႐ွဴးဒုိင္းဒုိင္း လုပ္တတ္ျခင္း

၅။ လိပ္မ်ိဳး = မိမိဘက္သုိ႔ ယက္တတ္ျခင္း

၆။ ေခြးအ = ေကာက္က်စ္ျခင္း ဤေျခာက္၀ မွတ္ပါ အနာယက။

၁။ ဂဏန္း
     ဂဏန္းနဲ႔ တူတဲ့ လူစားမ်ဳိးတဲ့။ ဂဏန္းဆုိတဲ့ ေကာင္ဟာ အျမဲတမ္း လက္မတစ္ေထာင္ေထာင္နဲ႔ ရွိတတ္ပါတယ္။ ငါမွတတ္တာ၊ မင္းတုိ႔က ဘာမွ သိတာမဟုတ္ဘူး။ ငါ့ဆရာ လာမလုပ္နဲ႔ ဆုိတဲ့ လူစားမ်ဳိးပါ။ ေအာက္လက္ငယ္သားကုိ ကၽြန္လုိ ဆက္ဆံတတ္တဲ့ သူမ်ဳိးကို ဆရာမတင္ထုိက္ဘူး။

၂။ ပုတ္သင္
     ပုတ္သင္လုိ လူစားမ်ဳိးတဲ့။ ဒီေကာင္ကေတာ့ ကိုယ္ပုိင္အရည္အခ်င္းဘာမွ မရွိပါဘူး။ သူမ်ားေျပာတုိင္း ေခါင္းညိတ္တယ္၊ ဘယ္သူက ေျပာေျပာ “ေအးလုပ္လုိက္ဆုိတာခ်ည္းပဲ”။ အဲဒီလုိလူမ်ဳိး ဆရာ တင္မိျပန္ရင္လည္း ငါးပါးမကဘူး။ ဆယ့္ငါးပါး ေလာက္ေမွာက္ေရာ။

၃။ ၀ါးပင္
     ၀ါးပင္လုိ လူစားမ်ဳိးတဲ့။ ဒီလူကေတာ့ ခပ္ညံ့ညံ့လူစားမ်ဳိး၊ ကုိယ္ပုိင္ဆုံးျဖတ္ခ်က္မရွိဘူး။ကိုယ္ပုိင္ရပ္တည္မႈ မရွိဘူး၊ ေနရာတကာ ေရလုိက္ ငါးလုိက္ဆုိတဲ့ လူစားမ်ိဳး၊ အစြယ္ေကာင္းရင္ ပါသြားတာခ်ည္းပဲ၊ ေကာင္းတာဆုိလည္း အစြယ္ေကာင္းရင္ လုပ္တယ္။ မေကာင္းတာဆုိရင္လည္း မက္လုံးေကာင္းရင္လုပ္တယ္။ ေပ်ာ့ညံ့တဲ့ လူစားမ်ဳိး၊ ဒီလုိလူစားမ်ိဳးလည္း ဆရာ တစ္ေယာက္အေနနဲ႔ အားမကုိးထုိက္ျပန္ဘူး။

၄။ ႏြားသုိး
     ႏြားသုိး နဲ႔တူတဲ့ လူမ်ဳိး။ ဒီေကာင္ကေတာ့ ဘာမဆုိ အမွားအမွန္ မေ၀ခြဲဘူး။ ေနရာတကာ ရႈးဒုိင္းဒုိင္းနဲ႔ စြတ္လုပ္တတ္တယ္။ ႏွလုံးေရ နည္းျပီး၊ လက္ရုံးေရ အားကုိးတဲ့ လူစားမ်ဳိးေပါ့။ ဒီလုိလူမ်ဳိး ေခါင္းေဆာင္တင္မိရင္လည္း အားလုံးပ်က္ဆီးဘုိ႔မ်ားျပီ။

၅။ လိပ္
     လိပ္ နဲ႔တူတဲ့ လူစား။ ဒီလူမ်ဳးိကေတာ့ အတၱၾကီးတဲ့ လူစားေပါ့။ ဘာမဆုိ သူ႕အတြက္ပဲ သူသိတယ္။ “ငါေခါင္းေဆာင္၊ ငါေပးမွ မင္းတုိ႔ ရမယ္၊ ငါျပီးမွ ျပီးမယ္”ဆုိတဲ့လူစားမ်ဳိး၊ ကိုယ္က်ဳိးစီးပြါးပဲ သိတယ္။ အမ်ားအတြက္ ထည့္မတြက္တတ္တဲ့လူစားမ်ဳိး။(ပရဟိတ စိတ္မ၀င္စားတဲ့ လူစားမ်ဳိး)

၆။ ေခြးအ
     ေခြးအနဲ႔ တူတဲ့ လူမ်ဳိး။ ဒီလူစားကေတာ့ ေကာက္က်စ္တယ္။ ဘယ္ေနရာမဆုိ နည္းမွန္၊ လမ္းမွန္က မသြားတတ္ဘူး။ ဘယ္သူ႕ကိုမဆုိ လွည့္စားလုိက္ရမွ စား၀င္ အိပ္ေပ်ာ္တဲ့လူမ်ဳိး။ ကိုယ့္လက္ေအာက္ငယ္သားကို ကိုယ့္လက္ခုတ္ထဲက ေရလုိ၊ ကိုယ္လုိတဲ့ ေနရာမွာပဲ အသုံးခ်တတ္တယ္။

ကဲ...ေခါင္းေဆာင္မ်ား စဥ္းစားၾကည့္ပါ။ ငါ ဘယ္နံပါတ္နဲ႔ ျငိေနလည္းဆုိတာ။ ဘယ္နံပါတ္နဲ႔မွ မျငိဘူးဆုိ၇င္ေတာ့ သင္ လူေကာင္းျဖစ္ျပီေပါ့။

အရွင္နေႏၵာဘာသ(ဓမၼေရာင္စဥ္)

အ​ေကာင္​းဆံုးအ​ေမြ​ေပးပါ


အေကာင္းဆုံး အေမြေပးပါ
***********************************************
စာရိတၱသတၱိဆိုတာ မိဘဘုိိးဘြားေတြ အသိက ဆင္းသက္ခဲ့တာမုိ႔
သားသမီးေကာင္း ျဖစ္ခဲ့မွ မိဘေကာင္းတစ္ေယာက္ျဖစ္ႏုိင္သလုိ
ေနာက္လုိက္ေကာင္းတစ္ေယာက္ျဖစ္ခဲ့မွ ေခါင္းေဆာင္းေကာင္းတစ္ေယာက္
ျဖစ္ႏုိင္ပါတယ္။

ယဥ္ေက်းမႈအေမြကုိ အစဥ္ေတြးရႈရွာေဖြၿပီး လက္ဆင့္ကမ္းရမွာ
မိဘတုိင္းရဲ႕ တာ၀န္ပါ။

ပုဗၺာစရိယ မိႏွင့္ဘမုိ႔ အသင္အျပ မရွိရင္ ပတ္၀န္းက်င္ျမဴဆြယ္မႈေအာက္မွာ
မ်ိဳးရုိးဗီဇေတြ တိမ္ျမဳတ္ေပ်ာက္ကြယ္သြားပါလိမ့္မယ္။

လူငယ္ဆုိတာ အတုျမင္၊ အတတ္သင္တတ္သူေလးေတြမု္ိ႔ ခ်စ္ေဇာနဲ႕
အျပစ္မေျပာပဲ ေနခဲ့ရင္ မိဘကုိ ထီ မထင္၊ အဆုိးညဥ္ေတြ မသင္ဘဲ တတ္
အက်င့္ဓာတ္ ပ်က္ စာရိတၱ ယုိယြင္းခ်က္ေတြနဲ႕ သားသမီးတစ္စု
အားနဲ႕ ထီးမျဖစ္ပဲ က်ားနဲ႕ မီးမ်ားျဖစ္လာခ့ဲေသာ္ အနာဂတ္အေရး
မေတြးတတ္ေအာင္ ရင္ေလးစရာေတြခ်ည္းပါပဲ။

သားသမီးငယ္တုိ႔ရဲ႕ ဘ၀ပုံရိပ္လႊာ မိဘေတြ ထိန္းေက်ာင္းမႈေအာက္မွာ
အတိမ္းအေစာင္း ျပဳမရတာမုိ႔ ယခုေကာင္းမွ ေနာင္ေကာင္း
သားသမီးမေကာင္း မိဘေခါင္းလုိ႔ ဆုိပါတယ္။

အရုိင္းနဲ႕ အလိမၼာ အႀကိမ္ႀကိမ္အခါခါ ယွဥ္ၾကည့္ ေအာင္ျမင္မႈအတြက္
ကြာဟမႈ ေသာ့ခ်က္ေတြ ရွိေနတတ္တာမုိ႕ လုပ္သလုိျဖစ္တဲ့အေျခအေနမွာ
သားသမီးငယ္ေတြကို ဘယ္ပုံသြင္ ထုဆစ္ပုံေဖာ္ေပးရမလဲဆုိတာ
မိဘ ဘုိးဘြားေတြရင္ထဲ အစဥ္ေ၀ခြဲရမယ့္ ပုစၦာတစ္ပုဒ္ပါ။

သားသမီး အခ်စ္၊ ေျမးအႏွစ္ဆုိတဲ့အတုိင္း မျဖစ္မေန အခ်စ္ေတြနဲ႕အေမြေပးရမယ္္ဆုိရင္ျဖင့္
အစဥ္ေအးမႈေတြ ရမယ့္ ယဥ္ေက်းမႈအေမြကသာ ထာ၀ရအေကာင္းဆုံးပါ။

ဒါေၾကာင့့္... ရင္ႏွစ္သည္းခ်ာ သားသမီးအလိမၼာေလးေတြျဖစ္ဖုိ႕ အလိမၼာ စာမွာရွိ
ယဥ္ေက်းမႈအသိေတြအတြက္ ဘ၀ယဥ္ေက်းမႈ အစ၊ ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းကမုိ႔
ေႏြရာသီ ယဥ္ေက်းမႈသင္တန္း တက္ရခဲအခြင့္အလမ္းလုိ႔ ဆုိပါရေစ..

မိဘမ်ား မိမိသားသမီ္းမ်ားကုိ ယဥ္ေက်းမႈေက်ာင္းမ်ားသုိ႔ မ်ားမ်ားပုိ႔ေပးပါရန္ႏွင့္
ဘာသာေရးအဆုံးမမ်ား ႏုိင္ငံခ်စ္စိတ္မ်ား စာရိတၱသတၱိအေမြအျဖစ္
အေကာင္းဆုံးအေမြမ်ား ေပးထားဘုိ႔ရန္ အထူးပင္ ႏႈိးေဆာ္တုိက္တြန္းအပ္ပါသည္။

ယေန႔အခ်ိန္သည္ အမိျမန္မာျပည္အတြက္ ဘာသာ သာသနာခ်စ္စိတ္ႏွင့္ မ်ိဳးခ်စ္စိတ္မ်ား
ရွင္သန္ ႏုုိးထရန္ အထူးပင္ လုိအပ္ေနၿပီျဖစ္ပါသည္။

သားသမီးမ်ားကုိ ေခတ္ပညာ က်ဴရွင္မ်ားသာ စိတ္ပါ၀င္စားယုံတင္မကပဲ ဓမၼစကူလ္း၊summer စကူလ္းမ်ားသုိ႔လည္းဘာသာ၊ သာသနာခ်စ္စိတ္ႏွင့္ မ်ိဳးခ်စ္စိတ္အေမြမ်ား မ်ားမ်ားေပးရန္ စိတ္၀င္စားဖုိ႔ အထူး လုိအပ္ေနၿပီျဖစ္ေၾကာင္းသတိေပး ႏႈိးေဆာ္ေပးအပ္ပါသည္။

အ႐ွင္​န​ေႏၵာဘာသ (ဓမၼ​ေရာင္​စဥ္​)

“ေညာင္ေရသြန္းပြဲေတာ္ ျဖစ္ေပၚလာရျခင္း ႏွင့္ ေညာင္ေရသြန္းေ​ေလာင္​းပူေဇာ္ရက်ိဳး”


“ေညာင္ေရသြန္းပြဲေတာ္ ျဖစ္ေပၚလာရျခင္း”
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
ဗုဒၶဘာသာ ျမန္မာလူမ်ိဳးတုိ႔သည္ ေညာင္ေရသြန္းပြဲေတာ္ကို
ႏွစ္စဥ္ႏွစ္တိုင္း “ကဆုန္လျပည့္ေန႔”၌ က်င္းပ
ပူေဇာ္ေလ့ရွိၾကသည္။ ထိုသုိ႔ က်င္းပပူေဇာ္ရျခင္းမွာ-

ျမတ္ဗုဒၶသည္
●ကဆုန္လျပည့္၊ “ေသာၾကာေန႔”၌ ဖြားျမင္ေတာ္မူ၍ ၊
●ကဆုန္လျပည့္၊ “ဗုဒၶဟူးေန႔”၌ ဘုရားအျဖစ္ကို
ေရာက္ေတာ္မူျပီး၊
●ကဆုန္လျပည့္၊ “အဂၤါေန႔” ၌ ပရိနိဗၺာန္ စံေတာ္မူခဲ့သည္။
ထုိ႔ေၾကာင့္ ကဆုန္လျပည့္ေန႔သည္ ဗုဒၶဘာသာ၀င္တုိ႔အတြက္
အေလးအျမတ္ထားအပ္ေသာ ေန႔ထူးေန႔ျမတ္ျဖစ္ခဲ့သည္။
●ထုိ႔ျပင္ ျမတ္ဗုဒၶသည္
မဟာေဗာဓိေညာင္ပင္ေအာက္၌
မဟာသကၠရာဇ္ ၁၀၃ခု၊ ကဆုန္လျပည့္၊ ဗုဒၶဟူးေန႔
ေနမ၀င္မီ မာရ္နတ္မင္းႏွင့္ စစ္သည္အေပါင္းကို
သစၥာပါရမီအဓိ႒ာန္ျဖင့္ ေအာင္ေတာ္မူ၍ မိုးေသာက္ယံ၌
ဘုရားအျဖစ္သုိ႔ေရာက္ေတာ္မူခဲ့သည္။
ထို႕ေၾကာင့္ ေဗာဓိေညာင္ပင္သည္လည္း
ဗုဒၶဘာသာ၀င္တုိ႔အတြက္ အေလးအျမတ္ ပူေဇာ္ရာ
႒ာနတစ္ခုျဖစ္ခဲ့ေပသည္။

ထုိ႔ေၾကာင့္ ဗုဒၶဘာသာ ျမန္မာလူမ်ိဳးတုိ႔သည္
ႏွစ္စဥ္ကဆုန္လျပည့္ေန႔သုိ႔ေရာက္တိုင္း
❦ျမတ္ဗုဒၶ၏ ရန္သူအေပါင္းကို ေအာင္ႏုိင္ရာ၊
❦သစၥာ၄ပါး ကိုသိျမင္ရာ၊
❦ဘုရားအျဖစ္သုိ႔ ေရာက္ေတာ္မူရာ ႒ာနျဖစ္ေသာ
မဟာေဗာဓိေညာင္ပင္ကို ရည္မွန္းၿပီး မိမိတုိ႔
ကိုးကြယ္ဆည္းကပ္ရာ ေက်ာင္းကန္ဘုရားမ်ား၌
စိုက္ပ်ိဳးပူေဇာ္ထားအပ္ေသာ “ေညာင္ပင္”မ်ားကို
ေရသြန္းဖ်န္း ပူေဇာ္ေလ့ရွိၾကသည္။

အဓိက ရည္ရြယ္ခ်က္မွာ ေဗာဓိပင္မ်ား မညိႇဳးႏြမ္း
မေျခာက္ေသြ႕ေစလိုေရးႏွင့္ ျမတ္ဗုဒၶကို
အမွတ္ရေစလိုေရးပင္ ျဖစ္သည္။

ဤကဲ့သုိ႔ ေဗာဓိေညာင္ပင္မ်ားကို
ေရသြန္းဖ်န္းပူေဇာ္ျခင္းကို “ေညာင္ေရသြန္းပြဲေတာ္”
ဟု ေခၚတြင္ကာ ျမန္မာတုိ႔၏ ၁၂လရာသီပြဲေတာ္အျဖစ္
ပုဂံ၊ ပင္းယ၊ အင္း၀၊ ကုန္းေဘာင္ေခတ္မ်ားမွ
ယေန႔ေခတ္အထိ စဥ္လာမပ်က္ က်င္းပပူေဇာ္ခဲ့ၾကေပသည္။
ဤသည္မွာ ေညာင္ေရသြန္းပြဲေတာ္ျဖစ္ေပၚလာရျခင္း ၏
အေျခခံအေၾကာင္းပင္ျဖစ္သည္။

“ေညာင္ေရသြန္း ပူေဇာ္ရက်ဳိး”
•••••••••••••••••••••••••••••••••••
ေညာင္ေရသြန္းပူေဇာ္ရသည့္ အက်ိဳးကို ပိဋိကတ္သံုးပံုတို႕တြင္
“ခုဒၵကနိကာယ္၊ သုတၱႏၲပိဋကေထရာအပဒါန္ ပါဠိေတာ္”၌
ဘုရားရွင္လက္ထက္ေတာ္ က ရဟႏၲာမေထရ္ႀကီးမ်ား
ကိုယ္တိုင္ မိမိတုိ႔၏ ဘ၀ျဖစ္စဥ္မ်ားကို ျပန္လည္
ေဟာၾကားထားသည္တုိ႔ကို ေတြ႕ရွိၾကည္ညိဳရေပသည္။

 “ဂေႏၶာဒကိယ ရဟႏၲာမထရ္”
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
“ပဒုမုတၱရာ ျမတ္စြာဘုရား” လက္ထက္ေတာ္၍
သူႂကြယ္တစ္ဦးသည္ ျမတ္ဗုဒၶ ပြင့္ေတာ္မူရာ
“ထင္းရွဴး ေဗာဓိပင္”ပူေဇာ္ပြဲ ျပဳလုပ္ေသာအခါ
လွပဆန္းၾကယ္ေသာ အိုးျဖင့္ နံ႔သာရည္တို႕ကို
ထည့္ယူကာ သြန္းေလာင္း ပူေဇာ္ခဲ့ေလသည္။
ထိုသုိ႔ပူေဇာ္ေနစဥ္ မိုးသည္းထန္စြာ ရြာသြန္းၿပီး၊
မိုးႀကိဳးထိမွန္ကာ ေသဆံုးခဲ့ေလသည္။

ထိုဘ၀မွာေသလြန္ျပီးေနာက္ ေညာင္ေရသြန္းရေသာ
ေကာင္းမႈေၾကာင့္ နတ္ျပည္သုိ႔ ေရာက္ကာ
“ဘံုအဆင့္တစ္ရာ” ရွိေသာ နတ္ဗိမာန္၌ နတ္သမီးတစ္သိန္း
ျခံရံခစားၿပီး အနာေရာဂါမရွိ စိုးရိမ္ပူပန္မႈမရွိဘဲ
နတ္သက္ကုန္သည့္တိုင္ေအာင္ ခံစားစံစားခဲ့ရေလသည္။

နတ္ျပည္မွ စုေတျပီးေနာက္ ဤကမၻာေပါင္း
ႏွစ္ေထာင္ရွစ္ရာအထက္၌ လူျပည္၀ယ္ ရတနာခုႏွစ္ပါးႏွင့္
ျပည့္စံုျပီး မ်ားျပားေသာ စစ္သည္ဗိုလ္ပါအင္အားရွိေသာ
“သံ၀သိတ” မည္ေသာ “စၾက၀ေတးမင္း” ျဖစ္ခဲ့ရေလသည္။

ေဂါတမျမတ္စြာဘုရားပြင့္ေတာ္မူေသာ အခါ
“ဂေႏၶာဒကိယမေထရ္” အမည္ျဖင့္ ပဋိသမ႓ိဒါေလးပါး၊
၀ိေမာကၡရွစ္ပါး၊ အဘိညာဥ္ေျခာက္ပါးတုိ႔ကို ရရွိပိုင္ဆိုင္ကာ
အာသေ၀ါကုန္ခမ္း ရဟႏၲာျဖစ္ေတာ္မူခဲ့ေလသည္။
ဤသည္မွာ ရဟႏၲာမေထရ္ျမတ္ၾကီးကိုယ္တိုင္
ေဟာေတာ္မူခဲ့ေသာ ဘ၀ျဖစ္စဥ္ျဖစ္ေပသည္။

 “ေဗာဓိသိဥၥက ရဟႏၲာမေထရ္”
••••••••••••••••••••••••••••••••••••
၀ိပႆီျမတ္စြာဘုရားလက္ထက္ေတာ္က
ရဟန္းေတာ္တစ္ပါးသည္ ျမတ္စြာဘုရားပြင့္ေတာ္မူရာ
“ေဗာဓိပင္ေညာင္ပင္”ပူေဇာ္ပြဲ က်င္းပေသာအခါ
ေဗာဓိပင္သုိ႔ သြားေရာက္ၿပီး-

“ကိုယ္ေတာ္တိုင္ ၀ဋ္ဆင္းရဲမွ လြတ္ေျမာက္ေတာ္မူၿပီးေသာ
ျမတ္စြာဘုရားသည္ ငါတုိ႔ကိုလည္း ၀ဋ္ဆင္းရဲမွ
လြတ္ေျမာက္ႏုိင္ပါေစသတည္း၊
ကိုယ္ေတာ္တိုင္ ဆင္းရဲဒုကၡမွ ၿငိမ္းေအးေတာ္မူၿပီးေသာ
ျမတ္စြာဘုရားသည္ ငါတုိ႔ကိုလည္း ဆင္းရဲဒုကၡမွ
ၿငိမ္းေအးႏုိင္ပါေစသတည္း”
ဟု ႏွလံုးသြင္းဆုပန္ကာ ပန္းတုိ႔ျဖင့္ ထံုမႊမ္းထားေသာ
ေရျဖင့္ ေဗာဓိပင္ကို သြန္းေလာင္း ပူေဇာ္ခဲ့ေလသည္။

ထိုေကာင္းမႈေၾကာင့္ ဤကမ႓ာမွ အထက္
“ကိုးဆယ္တစ္ကမ႓ာ” ကာလပတ္လံုး အပါယ္ငရဲသုိ႔
မက်ေရာက္ရဘဲ လူ႔ျပည္၊ နတ္ျပည္၌ သာက်င္လည္ခဲ့ရေပသည္။

ဤ ကမ႓ာမွ အထက္ သံုးဆယ္သံုးကမ႓ာသုိ႔ ေရာက္ေသာအခါ
လူ႔ျပည္၌ “ဥဒကေသစန” မည္ေသာ “စၾက၀ေတးမင္း”
စည္းစိမ္ကို “ရွစ္ႀကိမ္တိုင္တိုင္”ခံစားစံစားရခဲ့ေလသည္။

ေဂါတမျမတ္စြာဘုရားပြင့္ေတာ္မူေသာအခါ
“ေဗာဓိသိဥၶက မေထရ္”အမည္ျဖင့္ ပဋိသမ႓ိဒါေလးပါး၊
၀ိေမာကၡရွစ္ပါး၊ အဘိညာဥ္ေျခာက္ပါးတုိ႔ကို ရရွိပိုင္ဆိုင္ကာ
အာသေ၀ါကုန္ခမ္း “ရဟႏၲာ”ျဖစ္ေတာ္မူခဲ့ေလသည္။
ဤသည္မွာ “ရဟႏၲာ”မေထရ္ျမတ္ႀကီးကိုယ္တိုင္
ေဟာေတာ္မူခဲ့ေသာ ဘ၀ျဖစ္စဥ္ျဖစ္ေပသည္။

“တိုက္တြန္းလႊာ”
•••••••••••••••••••••••
အထက္ပါ မေထရ္ျမတ္ႀကီးမ်ားနည္းတူ
●ေဗာဓိပင္ကို စိုက္ပ်ဳိးပူေဇာ္ခဲ့ေသာ
“အသနေဗာဓိယ ရဟႏၲာမေထရ္”၊
ေဗာဓိပင္ကို ရွိခိုးပူေဇာ္ခဲ့ေသာ
●“ေဗာဓိ၀ႏၵက ရဟႏၲာမေထရ္ျမတ္ႀကီး”
တုိ႔သည္လည္း ထိုကဲ့သုိ႔ေသာ အက်ိဳးထူး၊
အက်ိဳးျမတ္မ်ားကို ရရွိခဲ့ဖူးၾကေပသည္။

ထုိ႔ေၾကာင့္ ေဗာဓိေညာင္ပင္ကို ေရသြန္းေလာင္းေသာအခါ
ယၾတာေက်ရံု၊ ၿဂိဳလ္ေျပ၊ နံေျပရံု၊ အေပ်ာ္တမ္းျဖစ္ရံု
သက္သက္သာ မသြန္းေလာင္းဘဲ ျမတ္ဗုဒၶသည္
ဤေနရာဌာန၌ပင္ မာရ္စစ္သည္အပါင္းကို ေအာင္ျမင္ျပီး၊
ဤေနရာဌာန၌ပင္ သစၥာေလးပါးကို သိျမင္ကာ၊
ဤေနရာဌာန၌ပင္ ဘုရားအျဖစ္သုိ႔ ေရာက္ေတာ္မူခဲ့ေလသည္
ဟု “ျမတ္ဗုဒၶ၏ ဂုဏ္ေတာ္” တုိ႔ကို ေလးေလးနက္နက္
အာရံုယူကာ
“သံသရာ၀ဋ္ဆင္းရဲမွ ထြက္ေျမာက္ရန္”ဆုပန္ၿပီး၊
ေရွးက ရဟႏၲာမေထရ္ျမတ္ၾကီးမ်ားကို အတုယူကာ
သြန္းေလာင္းပူေဇာ္သင့္ၾကေပသည္ဟု တိုက္တြန္းရင္း
ဤေညာင္ေရသြန္းပြဲ စာစုေလးကို နိဂံုးသတ္လိုက္ပါသည္။ ။

အားလံုးစိတ္​၏ခ်မ္​းသာျခင္​း ကိုယ္​၏က်န္​းမာျခင္​းႏွင္​့ ျပည္​့စံုၾကပါ​ေစ။

လူမုန္​း (ဓမၼ​ေရာင္​စဥ္​)

ေန႔တိုင္းဘ၀သစ္ စႏိုင္သည္. Powered by Blogger.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Bluehost Review